De zi cu zi

Bataie de joc

Este vorba despre Serbia…

Si da, exista un McDonalds cateva sute de metri ceva mai incolo pe strada (la rondul Slavia), insa n-am putut sa trec cu vederea… ironia sortii. N-am idee daca in ’99 era tot Mec acolo sau e doar o intamplare cat un joc ciudat de-al destinului lor sarbesc.

Cladirea de fapt cladiriile in cauza (un ansamblu) se gasesc la intersectia strazilor Miloseva si Nemanjina si sunt creatia lui Nikola Dobrovic, avant-gard`ist si modernist, simbol al Yugoslaviei.

Am intrebat un tanar Sarb ce s-a intamplat cu cladirile, raspunsul a fost sec:

El: – Le-au bombardat americanii… prin ’99

Eu: – Pai si de ce au facut asta?

El: – Nu stiu, pentru ca au putut! …din cauza problemelor create in Kosovo.

Si n-am mai stat…cu toate ca mi-ar fi placut enorm sa vad lumea prin ochii lor, celor de acolo.

6 gânduri despre „Bataie de joc

  1. Uite Mecu’. Nu e Mecu’. Pe principiul asta s-a cam mers si acolo. Totusi nu-nteleg ceva: de ce naiba inca traieste bannerul ala? E kinda dureros sa fim dusi de nas cu o chestie ca asta.

  2. Pai poza am facut-o intr-o intersectie si McDonalds`ul e la vreo 500 metri in directia aia (politicaly corect)… amuzant si ironic mi s-a parut ca reclama respectiva (ca un simbol al americii) se afla intamplator fix langa o cladire bombardata de americani :)))

  3. Ceva in genul asta avem si noi in Constanta. Este un banner cu o reclama la nu stiu ce hotel, iar sageata e indreptata spre cimitir. O fi cu aluzie? :))

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.